Oktatás

Egyre több és több pedagógus visszajelzése alapján úgy érezzük, a termékeink pedagógiai segédeszközként is kiválóan megállják a helyüket. Lehetőséget biztosítanak az élmény alapú matematika, mértan és művészet oktatásban.

Az óvodai közegben motorikus készségek fejlesztésére, összpontosításra, absztrakt komponálásra használható. Waldorf óvodákban lecsendesítésre, kreatív flow élmény átélésére alkalmazza több óvónő is. Beszámolójuk szerint a gyermek miközben a színek és formák világába merül, megtapasztalja a szimmetriát és aszimmetriát, ábrázolás és feladatmegoldás kényszere nélkül szabadon alkot.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

Óvodai használatra a kirakóinkat ajánljuk!

” Tapasztalatom szerint a kiscsoportos gyermekek ezekkel a szép igényes formákkal elsajátíthatják a színek elnevezéseit, a színeket egymáshoz válogathatják, illetve kisebb számkörben számolgathatják is. A verbális képességeken túl a különleges anyag megfogása fejleszti a gyerekek taktilis érzékelését is, továbbá a finommotorikát is. A formák rendezgetéséhez a szem kéz koordináció fontos, így kisebb gyermekeknek bevezetésként kevesebb színt és darabot javaslok.”

Általános iskolában mennyiségeket, formákat, szögeket, kombinatorikát, idegen nyelv oktatást és még számtalan területet tud élményszerűvé varázsolni a rombuszok világa.

Tanítóknak a kirakót, a mágnest és maradandó alkotásokhoz a matricákat ajánljuk!

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

” A mozaikok, mandalák elkészítése segíti az értelmi képességek fejlődését, a figyelmet, gondolkodást.”

8-10 éves korosztály kedvence a térhatású mozaikok világa. Terek, síkok, árnyalatok, optikai csalódás…. rengeteg témát átölel és nagyon élvezetes időtöltés.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress

” A környezettudatosságra a gyerekek is nagyon nyitottak, beszélgetést lehet velük kezdeményezni a formák és az anyag újrahasznosításának módjairól, okairól. A formák segítségével megjeleníthetők matematikai jellegű kezdeményezéseknél a sorozatok (például egy sárga, egy zöld, egy sárga egy zöld, mi jöhet utána?), a számfogalom bővülése mellett a gyerekek játékosan megismerkedhetnek a több, kevesebb fogalmával, illetve a párossággal. Zenei tevékenységek levezetéseként a ritmusok (például tapsban) megmutathatóak vizuálisan a formák kirakásával (két rövid taps utána egy hosszú pl kettő sárga, utána egy zöld). Vizuális tevékenységekben jól használható a felragasztható kiadás, hiszen ezek időtálló kedves emlékek, akár ajándékozásra is alkalmasak. Ezekben a munkálkodásokban a színharmóniák iránti érzék, az esztétika iránti fogékonyság is jól megsegíthető.”

” Az önálló, de szabad tevékenységben az alkotás öröme pihenést kikapcsolódást hoz. Idegen nyelvi órákon a készletekkel jól lehet szemléltetni a különböző színeket, azokkal sok interaktív játékot lehet játszani. Ugyanígy segíti a számolást is (például, vegyél ki 5 pirosat a dobozból stb). A már gyerekek által kirakott formákkal tulajdonságok is tanulhatóak (nagy, kicsi, hosszú, rövid, színes stb.) Mindemellett a megjelenő formák, mint háromszög négyszög stb. is könnyebben megtanulhatóak. Szociális képességek tekintetében a gyerekek örömmel készítik ezekből a darabkákból a munkáikat, de közös munkát is szívesen vállalnak. Örömteli, hogy egyéni ötletek, megoldások is létre tudnak jönni és szabadon szárnyalhat a kreativitásuk. A közös tevékenykedés öröme mindig jó érzéssel tölti el a gyermekközösséget.”

Múzeumpedagógiában a rombuszokkal való alkotás segít a vizuális élmények feldolgozásában és az aktív tevékenység alkalmával átélhetik a látogatók az alkotói tevékenység örömeit és nehézségeit.

Visual Portfolio, Posts & Image Gallery for WordPress
0
    0
    Kosár
    Üres a kosárBolt